Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Pane Hrubý počítá se vyučení i vojna! Jen jsem čekal kdy na mě opět vypálíte ze zálohy!A učení do 18-ti= 100% a od 18-ti =80%!Vše víte nejlíp! Akorát,že se pletete! ;-D

0 0
možnosti
KV

Pro pana Hrubého:

Studia

Do konce roku 1995:jako náhradní doba pojištění se počítá nejvýše šest let studia po dosažení plnoletosti. Středoškolské studium do 18 let se v tomto případě počítá také, ale jako řádná doba pojištění, takže šestiletý limit nijak neovlivňuje.

Od počátku roku 1996:pokud jste studovali po roce 1995, počítá se také nejvýše šest let. Pro určení doby pojištění je to plných 6 let, pro samotný výpočet výše důchodu se však vezme jen 80 procent z nich, tedy 4,8 roku.

Zdroj:http://finance.idnes.cz/co-vse-se-pocita-do-penze-08n-/viteze.aspx?c=A090504_105819_viteze_sev

0 0
možnosti
VH

Dostal jste blbé vysvětlení Nevím, kdo Vám ho dal. Pochybuji, že kompetentní osoba. Doba pojištění před osmnáctým rokem věku se při výpočtu důchodu nezapočítává. Žádná. Ani odpracovaná, a tím méně náhradní (studium). Platí to co pamatuji, tedy nejpozději od roku 1964, kdy jsem se poprvé s podmínkami a souvisejícími zákony seznámil. Nepřetržitě.

0 0
možnosti
JC

Důchodové právo je mimořádně složité a spletité pro neustálé změny a pozoruhodnou diskontinuitu. Na poradu v těchto věcech je třeba odborník, kterých je velmi málo.

Vím, že do určité doby se příprava na budoucí povolání po 18. roce věku započítávala, pak se nezapočítávala. Příprava před 18. rokem se ale nezapočítávala snad nikdy. Vy jste skončil vzdělávání před 18. rokem věku a tak Vám z doby učení nemohlo být nic započítáno. Ale nevím to přesně. Je to fakt složité a velmi proměnlivé v čase.

0 1
možnosti
KV

Učení mi řekli, že se mi počítá. Divil jsem se, že se mi počítá rok 1996 vůbec. Jeden čas se tento rok při vzdělávání nepočítal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 895x
Obyčejný člověk,živící sebe a svou rodinu poctivou prací.Zajímám se o dění všeho druhu v naší zemi i mimo ni.

Seznam rubrik