Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-).....piju alkohol od svých 15 let, kdy jsem vypadl od rodičů a jsem s tím moc spokojen. ZVláště teď, kdy už mám na kahánku, je to pro mně živá voda. Ale...musím dodat, nikdo mě neviděl opilého ! Kdo tomu nerozumí, ať se do toho nepouští ! JSem předválečné dítě, loni špatný rok, několik operací, pořád sportuji a život se mi moc líbí ! Ať to alespoň ještě týden vydrží, jak obyčejně pravím! !!

0 0
možnosti

Podle mne je to dáno hlavně dispozicí. Existuje skupina lidí, ze kterých se během půl roku stanou alkoholici, gambleři či narkomani a naopak jsou lidé, kteří konzumují alkohol (nebo sázejí Sportku, či hrají hry) dlouhodobě a vcelku pravidelně, a nikdy se z nich závisláci nestanou. Dobře to bylo naznačeno ve filmu "Dobří holubi se vracejí". :-)

1 0
možnosti
Foto

Anebo Nohavicova Teorie Alkoholového Kopce (NTAK

0 0
možnosti
Foto

Víte, alkoholikovi nepatří do ruky ani rumová pralinka nebo punčový řez.Natož nealko pivo. Závislosti jsou záludné, mozek si velmi snadno vzpomene, natož když ucítí chuť...:-)

1 0
možnosti

Mozek to tam má furt! A než podlehnout, tak to radši zalít tím pitem! Dnes je mě to jedno! Obejdu se i bez něho. Jinak kdo chce dá si stejně jedenáctku! Umění je to dokázat ustát. To pito je berlička, která může udělat rozhodující výsledek. Může zabránit recidivě. Ty pralinky a jiné atrakce, to je jiná. Ty jsou už spouštěčem o tom není pochyb.

0 0
možnosti

Cí brďo, to je dílo...

Alkohol lehká droga...

Jedna z nejtvrdších!

0 0
možnosti
Foto

J59a25n 89A88n43d28r63l57e

3. 6. 2016 20:04

no, clanek mozna, ale proboha , ten poslední odstavec!

to myslite vazne?! asi nejste ani psychoterapeut ani odbornik na zavislosti, tak si prosimvas o problematice alespoň něco malo prectete, nez zacnete udílet rady.

1 0
možnosti

Nejlíp si to zkusit! To psal totiž život. Kdybych to pojal plně odborně, tak mám na to doma osnovy! Desatero a podobně s tím jsem nechtěl tady vystupovat! Běžte si číst ano. Já už to mám prožité! A to pito? Tak to mě mockrát zachránilo, když jsem byl v pokušení! Alkohol totiž nezmizí, protože se rozhodnete abstinovat! A tak se s tím musí každý vypořádat po svém! A jinak jen orientačně. Od roku 2005 jsem si nedal ani pivo ani jiný chlast!! Takže to funguje!!

1 0
možnosti

možná znáte - pokud ne, doporučuji k přečtení:

Jack London - Démon alkohol

http://www.odaha.com/tomas-odaha/recenze/cetba/jack-london-demon-alkohol

1 0
možnosti

J32a81r13a 63R38a77n63k

3. 6. 2016 17:05

Myslite, ze by vudci dobrovola lecba v Alcoholic anonymous pomohla?

0 1
možnosti

Musí chtít.On se na to však necítí.Takže nikam nenastoupí.

1 0
možnosti