Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Koho máme vlastně volit?

Jít k volbám a odevzdat svůj hlas považuji za svou občanskou povinnost. Nechci být občanem lhostejným a pak si někde stěžovat na to, jak je vše špatné a přitom sám nevyjádřit svůj názor svobodnou volbou!

Mám ale opravdu obrovský problém. Vždy bylo těžké si vybrat komu dám svůj hlas. Nyní už jsem opravdu v koncích! Malé strany podle mě nemá cenu vůbec volit, protože se vůbec do parlamentu nedostanou. Můj hlas by tedy byl úplně k ničemu. Pak tu máme strany větší, které se už zřejmě do parlamentu dostanou. Z těch bych si tedy měl nejspíš vybrat, aby tedy někdo mohl hájit moje myšlenky a názory. Koho tedy vybrat? Která strana je mi svým programem a zájmy nejbližší?!

TOP 09 - Tato strana mi není nijak názorově blízká. Její předseda Miroslav Kalousek je pro mě člověk, který nemá v politice co pohledávat! Jejich vládnutí už mi ukázalo, že chtějí obyčejné lidi obrat o všechno!  Nákup letounů CASA , kauza Bátora. Z těchto důvodů a mnoha jiných jim nikdy hlas nedám!

Miroslav Kalousek

KDU-ČSL - Na této straně mi velmi vadí prosazování církevních restitucí! Celý národ bude platit církvím nehorázné peníze a budou se jim vydávat majetky! Není to podle mě vracení, protože to vše vytahaly církve z lidí různými způsoby! Přístup KDU - ČSL se mi nelíbí. Jdou vždy tím směrem, kde cítí jistotu a prospěch sami pro sebe. Lid v tom nehraje žádnou roli, tak nechápu, proč se jim říká lidovci?! 

Pavel Bělobrádek

ODS - Dítě Václava Klause, který přišel s kuponovou privatizací?! Strana Topolánků, Nečasů a nyní pana Fialy?! Myslím si, že hovoří hodně nepravdu! Kauza Nagyová, nebo kauza ProMoPro atd. Když uvážím, že se spolčují ještě z TOP 09, kterou nesnáším, tak to opravdu nebude má volba. 

Petr Fiala

ČSSD - Zde je to nyní velmi špatné. Pan Chovanec si vylepšuje kredit tím, že se vozí po Andreji Babišovi. Premiér Sobotka je zvláštní povaha. Lhaní a přetvářka jim nejsou cizí! Různé kauzy a machinace, které nikdo nevyřešil! Minulost různých politiků jako Rath,Gross atd..To je opravdu daleko od mých představ.

Bohuslav Sobotka

ANO - Andrej Babiš a jeho strana nevědí, jak vládnout a s kým. Ministr Chovanec z nich má terč. Styl a chování pana předsedy se mi nelíbí! On je šéf a druzí musí jet v jeho stopě. Také si myslím, že jako velký podnikatel by neměl být zároveň politikem. Nevěřím v jeho nezaujatost.

Andrej Babiš

KSČM - Tato strana má sice některé názory, které nejsou špatné, ale jejich název a minulost ji zcela ničí. Navíc si myslím, že je téměř jisté, že se do vlády nedostane a její vliv tím bude značně omezený. Pro ostatní strany jsou nepřijatelní, nebo v lepším případě posledním možným řešením v krajní nouzi. Když si připomeneme 40 let vlády KSČ ke které se hrdě hlásí, tak to také není strana pro mě! 

Vojtěch Filip

Blíží se krajské volby. A příští rok nás ještě čekají parlamentní volby! Upřímně nevím, komu bych měl dát svůj hlas, když nenacházím nikoho, kdo by mi vyhovoval! Chybí mi tu alternativa pro takové obyčejné lidi, jako jsem já. Komu jde o budoucnost našich dětí a o slušný život pracujících a slušných lidí?! Chci toho tak moc? Jak mám zvolit, když si hlasy nezaslouží žádný z nich?

Václav Havel

Jak má tedy zvítězit ta pravda a láska?! Co nám to tedy Václav Havel napovídal?! Měl říct rovnou, že si budeme moct vybírat, ale nebudeme mít z čeho!

Prezidentská standarta

 

Autor: Květoslav Vybíral | pátek 17.6.2016 10:33 | karma článku: 31,48 | přečteno: 1249x
  • Další články autora

Květoslav Vybíral

Řidiči České pošty jsou opravdu nepředvídatelní

V poslední době mě velmi znepokojilo chování této skupiny řidičů. Některé jejich činy dokážu chápat a tolerovat. Jiné už ovšem nikoliv!

9.7.2016 v 20:03 | Karma: 23,95 | Přečteno: 1409x | Diskuse| Společnost

Květoslav Vybíral

Olympiáda? V Riu určitě ne!

Dění okolo olympiády v Brazílii mě nepřestává udivovat. Myslím, že tento název nemá s olympijskými hrami nic společného. Svět se totiž změnil a lidé s ním.

22.6.2016 v 20:05 | Karma: 28,78 | Přečteno: 1194x | Diskuse| Sport

Květoslav Vybíral

Zelený chce miliony, rok zapomněl na vagony

Někteří pánové ve vysokých funkcích si už zvykli na to, že když opouští svůj dobře placený post, tak dostanou na rozloučenou hromadu peněz.

21.6.2016 v 14:45 | Karma: 23,96 | Přečteno: 555x | Diskuse| Společnost

Květoslav Vybíral

Jak se jezdí v Česku?!

Včera jsem jsem usedl za volant a opět jsem se přesvědčil, jak se (ne)umíme chovat v provozu na našich silnicích. Byla to velmi zajímavá podívaná.

19.6.2016 v 13:35 | Karma: 18,67 | Přečteno: 883x | Diskuse| Společnost

Květoslav Vybíral

Vypadá to nakonec, že zvítězí Chovanec!

Ministr Chovanec jde tvrdě za svým cílem. Je pevný, tvrdý a neústupný! Nevím, je-li to zrovna na místě. Jeho chování potvrzuje rčení o ostrých loktech.

15.6.2016 v 19:50 | Karma: 26,53 | Přečteno: 881x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 895x
Obyčejný člověk,živící sebe a svou rodinu poctivou prací.Zajímám se o dění všeho druhu v naší zemi i mimo ni.

Seznam rubrik