Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak mě vyléčili v Kroměříži

Ve čtvrtek jsem přijel z práce domů. Večer mě začalo bolet břicho. Nebylo to poprvé a tak jsem si myslel, že to odezní. Nakonec jsem to musel nějak řešit.

Celou noc jsem nemohl spát. V pátek jsem se omluvil v zaměstnání a šel k lékaři, protože bolest byla neúnosná. Obvodní lékařka mě odeslala na polikliniku v naší obci, kde jsem podstoupil ultrazvuk břicha. S výsledkem jsem se vrátil k obvodní lékařce. Podle popisu z vyšetření mělo být vše v pořádku. Paní doktorka mi tedy předepsala nějaké léky od bolesti a poslala mě domů, že by to mělo odeznít. Pro jistotu mi byla ponechána zpráva z vyšetření, kdyby se mi přitížilo a musel vyhledat pomoc, aby to vše usnadnilo.

Šel jsem si domů lehnout. Celý den jsem proležel, ale pořád můj problém neustupoval. Další noc jsem opět nespal. V sobotu ráno se také nic neměnilo. Okolo devatenácté hodiny mě bratr odvezl do nemocnice v Kroměříži. Tam jsem si musel napřed zakoupit v automatu lístek, až pak je někdo ochoten se dál o člověka zajímat. Panu doktorovi jsem popsal své potíže a předložil i lístek od včerejšího vyšetření. Odebrali mi krev a poslali mě na rentgen a ultrazvuk. Po všech vyšetřeních jsem čekal nějakou dobu na výsledky. Pak si mě opět zavolal pan doktor. Předpokládal jsem, že mi dají nějaké léky a půjdu domů, ale to byl velký omyl. Bylo mi řečeno, že budu hospitalizován, že podle laboratoře mám v těle nějaký zánět a na ultrazvuku mi také něco našli. Prý to bude ještě oříšek, aby zjistili co mi vlastně je. Lístek od poplatku mi vrátil s tím, že si jej můžu použít kdykoliv znova! Tiše jsem ze všeho žasl. Měl jsem z toho všeho šok, protože aby mi v břiše něco narostlo přes noc, tak tomu jsem nemohl uvěřit. Také mě překvapilo řešení mé neoprávněně vymáhané platby, kterou se mnou tak chytře vyřídili!

Než jsem si to vše stačil dát dohromady, tak už jsem byl i s doprovodem na cestě na chirurgické oddělení. Tam mě uložili a nasadili mi kapačky s antibiotiky na rozehnání zánětu a naordinovali hladovku. V pondělí ráno se uskutečnila velká vizita. Přinesla mi cenou zkušenost. Pan primář i s podřízenými se přemístil k mé posteli. Prohlédl si mě a řekl: "Co to je? Co to má znamenat toto?! To s tím nešlo něco dělat dřív?!" Než jsem se z toho vzpamatoval, protože jsem takovou věc neočekával, tak bylo po vizitě! Hotovo! I spolupacienti kroutili hlavami. Kapačky mi byly dále nasazovány a bylo mi umožněno i nějaké dietní jídlo. Ostatní lékaři se ke mně chovali slušně, někteří byli velmi  ochotní a obětaví. Byl jsem na urologickém vyšetření,které přineslo další nepotěšující nález! V úterý mi bylo sděleno, že mi bude potřeba udělat CT vyšetření. Mělo to však háček. Pan primář se prý obává, aby to přístroj, kterým disponují zvládl, protože jsem moc těžký (asi 160 kg). A tak mě objednali na vyšetření do zlínské nemocnice.

A tak jsem jel ve středu na výlet do Zlína. Tam jsem podstoupil CT vyšetření a ptali se proč mě to musí dělat u nich. Vysvětloval jsem jim, že byli obavy, jestli mě zařízení vyšetření zvládne. Smáli se a říkali, že mě měli na CT nechat ulehnout a průjezdem zkusit, jestli projdu dobře otvorem. Pojezdy jsou prý předimenzované a uvezou kohokoliv. Výsledek vyšetření poslali elektronicky do kroměřížské nemocnice.Já počkal na sanitku a jeli jsme zpět. Ve čtvrtek proběhla porada co se mnou dále. V pátek za mnou přišla paní lékařka, která mi sdělila, že mě pustí domů, že zánět už ustoupil a bolest již ustala. Byl jsem moc rád. Rovněž mi řekla, že si mě vezmou do péče na hematologii. Byli mi připraveny všechny nezbytné věci, abych mohl odpoledne jít domů. 

Po opuštění nemocnice a příjezdu domů jsem si všechno kontroloval. Přišel jsem na to, že mi chybí ten úplně první lístek,který byl od vyšetření u nás na poliklinice. Ten co neprokázal vůbec nic. Není těžké si domyslet, proč zmizel. Pokračoval jsem v léčbě na hematologii. V krvi mi nenalezli nic, co by mohlo pomoci v diagnóze. Vyšetření uzlin bylo rovněž v pořádku. Zbývala jediná možnost, jak zjistit co se mnou je. Tou byl operační zákrok, kterým by se odebraly vzorky v mém břiše. Paní lékařka tedy žádala o tento zákrok kroměřížskou chirurgii. Odmítli mě operovat. Údajně nemají odpovídající vybavení. Jsem prý moc těžký.

Paní doktorka tedy udělala jedinou možnou a správnou věc. Domluvila mi zákrok v jiné nemocnici. Ale to už je jiný příběh. Za vše mnohokrát děkuji paní MUDr. Evě Zdráhalové. Po této zkušenosti již také vím, že musím očekávat kdykoliv cokoliv. A nenechat se zaskočit!  Rovněž jsem pochopil, že asi žádný lékař Vám nikdy nepřizná, že má z něčeho strach!

 

Autor: Květoslav Vybíral | neděle 5.6.2016 8:00 | karma článku: 15,20 | přečteno: 1015x
  • Další články autora

Květoslav Vybíral

Řidiči České pošty jsou opravdu nepředvídatelní

V poslední době mě velmi znepokojilo chování této skupiny řidičů. Některé jejich činy dokážu chápat a tolerovat. Jiné už ovšem nikoliv!

9.7.2016 v 20:03 | Karma: 23,95 | Přečteno: 1409x | Diskuse| Společnost

Květoslav Vybíral

Olympiáda? V Riu určitě ne!

Dění okolo olympiády v Brazílii mě nepřestává udivovat. Myslím, že tento název nemá s olympijskými hrami nic společného. Svět se totiž změnil a lidé s ním.

22.6.2016 v 20:05 | Karma: 28,78 | Přečteno: 1194x | Diskuse| Sport

Květoslav Vybíral

Zelený chce miliony, rok zapomněl na vagony

Někteří pánové ve vysokých funkcích si už zvykli na to, že když opouští svůj dobře placený post, tak dostanou na rozloučenou hromadu peněz.

21.6.2016 v 14:45 | Karma: 23,96 | Přečteno: 555x | Diskuse| Společnost

Květoslav Vybíral

Jak se jezdí v Česku?!

Včera jsem jsem usedl za volant a opět jsem se přesvědčil, jak se (ne)umíme chovat v provozu na našich silnicích. Byla to velmi zajímavá podívaná.

19.6.2016 v 13:35 | Karma: 18,67 | Přečteno: 883x | Diskuse| Společnost

Květoslav Vybíral

Koho máme vlastně volit?

Jít k volbám a odevzdat svůj hlas považuji za svou občanskou povinnost. Nechci být občanem lhostejným a pak si někde stěžovat na to, jak je vše špatné a přitom sám nevyjádřit svůj názor svobodnou volbou!

17.6.2016 v 10:33 | Karma: 31,48 | Přečteno: 1249x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 895x
Obyčejný člověk,živící sebe a svou rodinu poctivou prací.Zajímám se o dění všeho druhu v naší zemi i mimo ni.

Seznam rubrik